Dom położony w niewielkiej odległości od plaży i ścieżki spacerowo-rowerowo-biegowej, prowadzącej brzegiem morza, wśród pachnących pinii do pobliskiej miejscowości Tisno.
3 min drogi od domu znajduje się centrum ze sklepami gdzie można kupić świeży chleb na śniadanko, warzywa, owoce, pamiątki            i wszystko co jest potrzebne, jest też kantor wymiany walut informacja turystyczna, kawiarnie restauracje, centrum nurkowania-prowadzone przez Polaków. Co nas jeszcze zauroczyło? Na wyspie jest kilka cudnych zatoczek i kilka pięknych plaż. Każdy dzień można spędzić w innym pięknym miejscu.
W wolnym od plażowania czasie warto odwiedzić pozostałe trzy miejscowości na wyspie, dla nas najpiękniejsza to Betina, kamienne, stare domy i urokliwy mały porcik, no             i asfaltowa droga prowadząca z Betiny brzegiem morza od kempingu do kempingu, prawie cała zamknięta dla ruchu samochodowego, idealna na rolki i joging!!!

Gospodarze są bardzo sympatyczni, uczynni ale jednocześnie nie narzucają się. Byliśmy już w kilku miejscach w Chorwacji, to zrobiło na nas nalepsze wrażenie.

W domu na piętrze znajdują się dwa przestronne apartamenty.

I.Ten apartament dobrze znamy, ponieważ w nim spędziliśmy część naszego urlopu. posiada dwie sypialnie, jedan obszerna z łożem małżeńskim i balkonem, druga mniejsza   z dwoma pojedyńczymi łóżkami, Sypialnie są oddzielone tak jakby dwoma korytarzykami, więc apartament spokojnie nadaje się dla dwóch małżeństw. Wygodna łazienka wspólna dla obu pokoi  i duża kuchnia z balkonem, z którego rozpościera się widok na miejscowość.
Było to miejsce gdzie po przyjściu z plaży, szybkim prysznicu, rozsiadaliśmy się, jedliśmy kolację a potem otwieraliśmy białe wino i rozkoszowaliśmy się widokiem i odgłosami budzącego się wieczorem do życia miasta.

W apartamencie klimatyzacja, w kuchni lodówka z zamrażarką, mikrofala i wszystko co potrzebne w kuchni!

II. w apartamencie jedna sypialnia, bardzo duża kuchnia z balkonem.
Możliwość dostawek. Sprawdzi się dla dwóch osób lub rodziny z dziećmi. Kuchnia również w pełni wyposażona, klimatyzacja no i oczywiście łazienka.

Zapraszam do galerii!

Serdecznie polecamy Państwu także wypoczynek na terenie Polski - dla
osób lubiących kameralne miejscowości zalecamy wybieranie mniej popularnych kurortów. Noclegi w Lądku Zdroju to ciekawe miejsce na spędzenie czasu w Sudetach.